PENGUNGUMAN PENTING

1. GRAND REUNION AZIZIAN 2010 - 1 MAY 2010. SILA KLIK DI BAWAH

    http://azizian4ever.forumotion.com/ex-smsaa-activities-f6/dinner-alumni-smsaa-teluk-intan-t141.htm

 

2. SUMBANGAN PENGHAWA DINGIN UNTUK SURAU SEKOLAH. SILA KLIK DI BAWAH

    http://azizian4ever.forumotion.com/ex-smsaa-news-announcement-f5/sumbangan-penghawa-dingin-di-surau-sekolah-t123.htm#2316

Latest topics
» How to grab the best coupon codes on the web?
Tue Apr 23, 2013 2:19 pm by lovelygirl

» How to find Coupon Codes with huge discount?
Fri Apr 19, 2013 4:33 pm by lovelygirl

» ASRAMA PUTERA TELAH DIROBOHKAN
Thu Sep 13, 2012 6:49 pm by anaseven

» Home Improvement Cast Meet again 12 Years After The show Ended
Sat Oct 08, 2011 11:59 am by lovelygirl

» One Tree Hill Entourage House MD --Discount dvd
Wed Aug 24, 2011 3:11 pm by then2011

» Tips On Conversation Starters
Mon Aug 15, 2011 11:18 am by lily

»  Nightmare Tan Lines! What to wear to avoid them.
Sat Aug 13, 2011 11:28 am by lily

»  Flawless Wedding Photography for Your Special Day
Fri Aug 12, 2011 11:25 am by lily

» Debt Ceiling? What Debt Ceiling?
Thu Aug 11, 2011 11:44 am by lily

December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Calendar Calendar

Poll

ATE ..KOMER...JOIN KER ..DINNER NI....

83% 83% [ 25 ]
3% 3% [ 1 ]
13% 13% [ 4 ]

Total Votes : 30


KAMPUNG BATAK RABIT

View previous topic View next topic Go down

KAMPUNG BATAK RABIT

Post by MR. OS on Sun Jul 19, 2009 12:35 am

Ni atas permintaan si Zakir..walaupun dia ni org Batak Rabit....tp asal usul tempat sendiri pun dia tak tau...hehehhehehehe... Very Happy

Menurut ceritanya....dahulu perkmpungan ini didiami leh org org Melayudan juga kaum pendatang dari seberang yan dikenali sebagai kaum Batak...tp tak tau ler keudukan deme ni sebagai apa...

Oleh kerana rupa paras org Melayu dan org Batak ni lebh koghang jer....maka diperintah kan ...(tak tau ler siapa yg perintah) supaya telinga org kaum Batak ini di rabit kan..maksudnya...dipotonkan sedikit bagi membezakan kaum Batak dgn org Melayu...oleh kerana itu...perkampungan yg didiami oleh kaum Batak itu dinamakan Batak Rabit

Cerita ini...tak lah 100% ccurate..kalau ada sesiapa yg boleh memperbaiki citer ni...dipersilakan....

p/s..zakir...tgk telinga ko...ada kesan calar tak.... Very Happy




PRODUK PENGHIAS KELENGKAPAN RUMAH BUATAN BUMIPUTERA, HUBUNGI MR. OS @ ZUL (019-2117248)
PENGEDAR DIPERLUKAN, PENGHANTARAN DIBUAT MELALUI KURIER,
sila lawati www.kedaizns.com

MR. OS
KETUA PREFEK
KETUA PREFEK

Name : Zulkarnain Mohamed Shaharuddin
Year SPM : 1987
Age : 46
Join date : 2009-05-16
Hometown Location : Taman Jaya
Current Location : KEPALA BATAS , PENANG
Profession : NGANTOR SOGHAT
Posts : 662
Tahun SPM : ATE..MOH LE KITA BERGEBANG KAT SINI

Back to top Go down

Re: KAMPUNG BATAK RABIT

Post by blackcanary on Sun Jul 19, 2009 8:38 pm

MR. OS wrote:Ni atas permintaan si Zakir..walaupun dia ni org Batak Rabit....tp asal usul tempat sendiri pun dia tak tau...hehehhehehehe... Very Happy

Menurut ceritanya....dahulu perkmpungan ini didiami leh org org Melayudan juga kaum pendatang dari seberang yan dikenali sebagai kaum Batak...tp tak tau ler keudukan deme ni sebagai apa...

Oleh kerana rupa paras org Melayu dan org Batak ni lebh koghang jer....maka diperintah kan ...(tak tau ler siapa yg perintah) supaya telinga org kaum Batak ini di rabit kan..maksudnya...dipotonkan sedikit bagi membezakan kaum Batak dgn org Melayu...oleh kerana itu...perkampungan yg didiami oleh kaum Batak itu dinamakan Batak Rabit

Cerita ini...tak lah 100% ccurate..kalau ada sesiapa yg boleh memperbaiki citer ni...dipersilakan....

p/s..zakir...tgk telinga ko...ada kesan calar tak.... Very Happy

abih tu...si zakir tu org BATAK atau MELAYU....(telinganya tak sempat aku check..)

blackcanary
KETUA PREFEK
KETUA PREFEK

Name : BADRUL HISHAM RAMLY
Year SPM : 1987
Age : 46
Join date : 2009-05-18
Hometown Location : Kg. Bahagia
Current Location : Batu Caves,Rahman Putra @ Klang
Profession : cari duit
Posts : 225
Tahun SPM : apa benda ni...tumor aku tahulah

http://wwwblackcanary.blogspot.com

Back to top Go down

Re: KAMPUNG BATAK RABIT

Post by Aimran Aini on Sun Jul 19, 2009 9:38 pm

kah kah kah
aku ada jugak dengar cerita ni masa kecik2 dulu. agaknya orang2 batak ni macam orang suku kat sarawak ke sabah ke yang orang peremouan dema suka bubuh subang bèrat kat telinga tuk landutkan telinga dema kononnya cantik la kot.

Aimran Aini
PENGAWAS ASRAMA
PENGAWAS ASRAMA

Name : Aimran b. Mohamed Yasin Aini
Year SPM : 1987
Age : 46
Join date : 2009-07-01
Hometown Location : Kampung Banjar, Teluk Intan, Perak.
Current Location : Seri Manjung, Perak
Profession : Teacher
Posts : 71

Back to top Go down

Re: KAMPUNG BATAK RABIT

Post by fakrul655 on Wed Aug 19, 2009 1:51 pm

OOO ....GITU....

fakrul655
BUDAK BUDAK SEKOLAH
BUDAK BUDAK SEKOLAH

Name : md fakrullah
Year SPM : 1990
Join date : 2009-08-19
Hometown Location : kelate
Current Location : kelate
Profession : manager
Posts : 3

Back to top Go down

Re: KAMPUNG BATAK RABIT

Post by Sponsored content Today at 5:55 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum